Varför jag äter enligt LCHF

Det finns en stor och viktig anledning vill varför jag äter LCHF.

Det är för att jag så länge jag äter traditionellt så kan jag ofta hamna i energisvackor på kvällarna vilket innebär att jag inte orkar äta över huvud taget, vilket gör mig ännu tröttare på morgonen och vips så har vi en ond cirkel.

Kände faktiskt av det lite ikväll också, men skillnaden nu är att jag faktiskt lyckades få i mig någonting, om än kanske inte jättebra mat och inte tillräckligt då jag fortfarande är hungrig, men nu har jag i alla fall energi till att fixa nått vettigare.

En annan anledning är att man orkar plugga så himla mkt längre. Man behöver inte småäta hela tiden för att blodsockret åker berg-och-dalbana som det annars är.

En sista anledning, det är väl snyggt med synliga muskler, tycker det är häftigt att jag blivit så deffad som jag blivit. Tror en viss människa också tycker det är häftigt då han inte kan låta bli att peta på mina blodådror som ibland kan framträda rätt så tydligt på mina armar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0