1 April

Man skulle ju kunna tro att jag gått och dött, men så är inte fallet.
Kan det vara att jag skaffat kille, eller har jag ätit dåligt. Lite av och till faktiskt.
Har sedan i fredags haft väldigt dåliga matdagar, allt har bara känts flottit och äckligt. Ätit pizza och godis, men nu är jag tillbaka på rätt spår igen.
Gjorde omelett med kanel och kardemumma, samt kanelstekta äpplen till lunch och nu har jag en limpa bröd gjord på mandelmjöl och po-fiber i ugnen. Hoppas på att det ska bli bra.
Hade egentligen behövt plugga matte då jag har tenta den 11e, men kändes mer värt att komma i ordning med maten igen i stället för att äta skit och slöa bort ytterligare en dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0