Recept lövbiffsrullader

Utlovade ett recept på mina rullader, så tänkte bjuda på det nu.

5-6 portioner
900g Lövbiff
100g prästost
3st soltorkade tomater*
5 svarta oliver
3 champinjoner
2dl créme fraische
Gör såhär
Hacka champinjonerna, oliverna och tomaterna. Riv osten. Blanda ihop och blanda i créme fraische och klicka sedan ut i små klickar på köttet. Rulla ihop, stick ner en tandpetare för att hålla fast och stek i ugnen i 175°C i ca 40 min. Receptet är dock inte helt optimalt ännu. Blev lite för mycket fyllning.
*Innehåller dock 29% kolhydrater, men kände att jag tog så lite att det inte gjorde så mycket. För övrigt, välj vaccumförpackade tomater, då den i olja i regel är inlaggd i solrosolja vilket innehåller jättemycket omega-6, som är inflamatoriskt.
För övrigt verkar inte radbrytning funka i mina inlägg, någon som har ett tips på hur jag ska komma till rätta med det problemet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0