Lördag

Jobbade klubb på origo igår och lyckades hålla i min lchf rätt hyffsat, syndade dock lite med chilinötter, pannacotta och light-läsk. I vanliga fall brukar jag dock vräka i mig mängder med stripps och dricka massor med vanlig läsk.
Var även ner på stan en sväng och shoppade lite nya träningskläder ch 2 par nya skor.
Just nu har jag nyss stoppat in lite käk i ugnen. Kom över ett billigt parti lövbiff på coop i början av veckan. Så hittade på en fyllning och gjorde rullader på det.
Fyllningen bestod av créme fraische, soltorkade tomater, oliver, champinjoner och prästost. Ska bli spännande att se om det går att äta.
Men nu tänkte jag göra mig i ordning lite. Ska tydligen ner på stan och spela lite biljard med min karl och en av hans molbikompisar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0