Träning

Tänkte bara uppdatera lite snabbt om min träning innan jag går och lägger mig. Körde Triceps, V-rygg och mage idag. Hade lite storhetsvansinne när jag tränade idag, blev äsch, va fan tog 13,5 och körde mina triceps med det, minns inte vad jag körde på senast, men det var inte så mkt i alla fall. Jag lyckades ta mig igenom alla set, men smärtan i musklerna under sista settet var inte att leka med. Sedan körde jag 30kg på latsdragen vilket jag heller aldrig kört förut, men det gick också bra.

Provade köra lite chins igen. Om jag var uppe i 1,5 i fredags så låg jag på 1,75 idag. Snart är jag fan uppe i 2 st.

Magen gick för övrigt sämst, men inte så väntat då jag rätt ofta "glömmer" mage när jag tänkt köra det för att det är så tråkigt.

Ser fram emot ett jobbigt ben, ländrygg och bröstpass imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0