Kcal

Nu vill ju jag iofs gå upp i vikt, därför jag var så nöjd med alla mina kilokalorier, men såhär i efterhand funderar jag på om det inte kanske blev lite väl mycket ändå, då jag inte lyckades somna förrän vid halv 2 för att jag var så hyper. Min karl blev galen på mig för att jag bara ville ligga och ta på honom.

Men nu ska jag käka upp min frukost bestående av lte fil, två ägg med majonäs och kaffe. Vet dock att jag bör skära ner på andelen mjölkprodukter då det mycket av mina kollisar kommer därifrån, men det känns ju dumt att slänga det man har hemma.
För övrigt. Har brutalt ont i mina ben sedan bodypumpen igår. Kunde knappt ta mig ner på knäna när jag skulle in i kylen och plocka fram mina ägg i morse. Känns att jag tränat bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0