Skidor

Idag var jag ute halva eftermiddagen och letade efter ett upplyst skidspår. Vet att det ska finnas på gimonäs, men hittade inte något. Hittade dock en massa oupplysta, så tänkte jag skulle prova ett sådant imorn under dagen. Kanske man lyckas hitta nått upplyst efter nått av de oupplysta.

Funderar även på att ta mig en tripp till bräntbergsbacken och prova den. Började dock må dåligt när jag insåg hur kort den är. 48m mot de 148m (skönviksbacken) och 92m (sidsjöbacken) jag är van att åka i, men det kanske går bra det också. Var ju sjukt längesedan jag åkte så. Var tom tvungen att prova ta på mig skidorna för att se att jag fortfarande visste hur man tog på sig dem.

Längdskidorna köpte jag igår. Slalomskidorna är antika. Lär kanske köpa nya slalomskidor nästa år hade jag tänkt. I alla fall om det blir att jag åker nått iår.

Spalding och Fischer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0