Middag

Dagens middag blev precis en sådan middag som alla fördomsfulla människor ser LCHF. Två hamburgare simmandes i smör och till det massor av ost, isbergssallad och gurka. Men var sugen på precis så flottig mat, så då äter jag det. Ingen bild dock, för såg inte lika aptitligt ut som det var.
Men nu ska jag återgå till mina äckliga bevis till envariabelanalys1-tentan imorn. Sedan vid sju-snåret tänkte jag släpa iväg mina smärtande lår till IKSU och ta mig igenom ett bodycombat-pass, får se hur det går.


Kommentarer
A D E L I N A - FRÅGESTUND PÅGÅR

sv: Jo visst använder jag schampo och balsam, men jag menade att det inte var något speciellt märke utan tar det som finns hemma liksom. Det var då Trésemmes schampo och balsam som jag syftade på, det bästa jag använt eftersom jag sett mest skillnad efter att jag använt det. Håret blev otroligt mjukt&lent och framför allt rent.

Tack så mycket :)

2012-04-10 @ 18:23:34
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0