Tenta Akvaten

Tjena!
Idag har jag haft tenta i Akvatisk kemi, alltså praktiskt taget vad som händer med olika joner i vattenlösning.
Som vanligt hade jag massor av fika med mig.
Kaffe
Vatten
Lunch bestående av kyckling och räksallad
Chokladpudding, gjord på kvarg och kakao, med grädde
Pannacotta med mosade hallon
LCHF Snickers
86% Choklad
Pistaschnötter
Cachewnötter
Ja, det var allt, ganska mycket kan tyckas, men jag sitter gärna och tuggar på någonting typ hela tiden när jag sitter och skriver tenta, så det är inte kul när mitt fika råkar ta slut, som det gjorde när jag skrev en omtenta i lördags, även då hade jag dock med mig tillräckligt mycket för att folk skulle reagera. Lyckades ta en bild på allt mitt fika innan jag stoppade ner det i väskan imorse. Bild kommer ikväll, för snart ska jag på möte med Kemisektionen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0