Simning

Idag så tog jag mig en liten simtur på iksu såhär på morgonkvisten. Blev dock inte mer än 500m för sedan var jag less. Halsen totalt igenslemmad, kan knappt andas, nej fan det här är inte kul. Nu kliver jag upp. Var mycket enklare när man hade farsan som "drog" en, då var det hur lätt som helst att simma 3km.

Igår körde jag biceps och axlar på gymmet så mina biceps är typ döda nu.

Sedan hade jag i övrigt en rätt kass dag igår. 4h med min klass var tillräckligt för att jag skulle må dåligt så somnade vid två-tiden på eftermiddagen och vaknade vid 6-snåret, var upp och botaniserade i mitt kolhydratföråd. Hittade lite knäckebröd och kex så hyvlade lite smör och ost på knäckebrödet och lade stora bitar brieost på kexen och sedan på kvällen blev det ett ägg. Men inte så lätt när man inte mår bra. Hoppas jag ska klara av det bättre att vara med min klass för nu är det dags att dra till skolan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0